понеділок, 2 листопада 2020 р.

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ З ВИКОНАННЯ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ

Результативність логопедичної допомоги дитині залежить від ступеня зацікавленості та участі батьків у виправленні мовлення. Важлива роль у співпраці батьків і вчителя-логопеда відводиться домашнім завданням.

Яке значення логопедичного домашнього завдання?

1. Діти, які займаються додатково вдома з батьками за завданням логопеда, набагато швидше і успішніше вводять в повсякденне мовлення не тільки поставлені звуки, але і складні мовленнєві конструкції.

2. Виконання домашніх завдань дітьми разом з батьками необхідно для того, щоб якомога швидше ліквідувати відставання дітей в мовленнєвому розвитку. Особливе значення батьків у виправленні мовленнєвих порушень полягає в тому, що, використовуючи запропонований матеріал, вони отримують можливість закріплення дитиною отриманих на логопедичних заняттях мовленнєвих умінь і навичок у вільному мовленнєвому спілкуванні.

Правила занять з дитиною вдома:
•  Займатися з дитиною вдома щодня.
• Примушувати дитину займатися не можна! Заняття проводити в спокійній доброзичливій обстановці.
• Підготуйте дитині зручне місце для занять, достатньо і правильно освітлене.
• Тривалість одного заняття може становити від 10 хвилин і не повинна бути більше 15 - 20 хвилин.
• Артикуляційні вправи виконувати перед дзеркалом, щоб дитина могла себе контролювати.
• Допомагайте дитині у виконанні домашнього завдання тільки в тому випадку, якщо вона цього потребує. Не намагайтеся виконувати завдання за свою дитину.
• Всі завдання (крім графічних) виконуються усно, а дорослий вписує відповідь дитини. Графічні завдання дитина виконує самостійно під обов'язковим наглядом дорослого.
• Дуже важливо стежити за акуратністю виконання завдань.
• Виконуйте тільки те, що потрібно в завданні.
• Хваліть дитину за кожне, навіть невелике досягнення.
• Головні помічники при виконанні домашнього завдання з дитиною – терпіння, витримка, доброзичливість.
    Виконання даних рекомендацій дозволить батькам побачити позитивну динаміку розвитку та корекції мовлення своїх дітей, сформувати у них впевненість у своїх силах і можливостях.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Особливості порушення навичок читання та письма у дітей початкових класів. Термінами "дисграфія" і "дислексія" познач...